tisdag 14 juli 2015

BÖRJAR SÅ SMÅTT....


...gilla andra metaller!
God morgon!
Så glad att solen tittar fram igen, för det finns ingen bättre start på dagen, än att äta frukost ute o sedan unna sig en härlig PW längs vårt underbara Skåne.
I dag väntas lite kontorsjobb men mest, slapp i solen o i kväll ytterligare 2 visningar av härliga våningar i Malmö. Huvudet snurrar just nu o Pinterest ger mig massa nya idéer o inspiration för kommande dröm, känns som jag svävar på moln just nu o kan inte få nog!
Som ni ser på bilderna kommer det nog finnas lite nya metaller lite här o där i nästa dröm...det trodde jag aldrig för några år sedan. Även jag har blivit smittad av denna trend, annars är trender inget jag brukar följa, men jag är så sugen på en ny stil" Bohemisk Chic" med massa nytt!
Vad tror ni?
Nu lite gott o kallt i glaset o njuta av solen, ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: