söndag 21 maj 2017

KVADRATSMART KONTOR.


God kväll!    Vad har ni haft för er denna magiska söndag? Själv har jag njutit på balkongen hela förmiddagen, sen blev det en lång PW för att hämta dessa gododingar, kan det bli mer sommar. Välkomna in till MITT lilla kvadratsmarta kontor...men visst blev det bra.
Behövs inte mer än en kvadratmeter för att få en fullt fungerande kontor med skrivbord, stol och dator så klart. Lampan fick följa med från Vellinge o passar nu perfekt in på sin nya plats. Finns nu också i svart.

Längtar...redan i morgon är det dags att börja gnugga knölarna o få ner alla nya o spännande idéer på papper... mitt huvudet måste få lite lugn o ro.
 Så:
 "NEXT GREAT IDEAS STARTS HERE"... massa kul på G!
Dagens tips:
Kolla i ett varuhus nära dig kanske finns det kvar något från IKEAS fina tillfälliga kollektion KRYDDAD. Den grå prickiga asken är från denna kollektion.                Lite annat fint behövs också för att skapa en härlig, kreativ o inspirerande arbetsplats. Nu fattas bara en bra almenacka, så att jag kan hålla koll på dagarna o allt annat i mitt liv.
Ha en fortsatt underbar söndag o start på ännu en ny vecka!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: