lördag 24 mars 2012

Massor av vinster i potten!

Nu är det lördag och vi har just haft våra nya grannar på frukost, de har inte hittat alla sina saker bland alla kartonger än, så de fick bli en frukost hos oss. Alltid mysig med lite spontan sällskap!

Nu över till dagens tävlingar:
Jag har fått möjligheten att lotta ut 5st Torky On The Wall, vägghållare, praktisk att ha med sig på utflykten, båten, terrassen, husvagnen eller i ert egna kök. Ja överallt
Det ända ni behöver göra är att skriva en kommentar om er favorit motiv och att ni vill vara med i denna utlottning, enkelt va! :) Glöm inte skriva adress eller telefon nummer så att jag kan få tag i er!


När ni ändå går in och letar upp ert favorit motiv så vill jag även berätta om denna fantastisk tävling: 

"Edet har dragit igång med en spännande tävling där vinsten är en resa till New York i fyra dagar för två personer. I priset ingår flyg och hotell så klart men även middagar på utvalda restauranger av svenska stjärnkocken Marcus Samuelsson. Dessutom får vinnaren spendera en halvdag iköket på Marcus Samuelssons restaurang Red Rooster och lära sig tips och trix för matlagning av Marcus själv."

Tävlingen går ut på att deltagarna ska ge sitt bästa ”Torky-tips”, med andra ord tips på vad som kan göras med Torky-papper, allt från torka diskbänken till använda som kaffefilter. Endast fantasin sätter gränser! Tävlingen drog igång V.10 och hålls på Edet egen hemsida, alla bidragen ska skickas in via den.  Bidraget som få flest antal röster vinner.



Jag är med, är du? 
Ha en fortsatt härlig helg, ljust och fräscht var något av det bästa jag har sett! 
Se den om ni har möjlighet! 
Stor kram Anna 

8 kommentarer:

Anna Inreder sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Jag vill gärna vara med!
Den högblanka svarta passar perfekt till mina nya köksluckor. :D

Kram! Madde

Unknown sa...

klart jag vill vinna, den med musiktexter hade varit fin...

cajsawennerberg@hotmail.com sa...

Vill gärna ha den grå med stjärnor på.

Hoppas hoppas jag vinner :)!

cajsa_mm@hotmail.com sa...

Den svarta är fräck!

Håller tummarna att jag vinner!

Helena sa...

Jag är med! Gillar "music" så den vill jag vinna :)

Anonym sa...

Kan man bara ha en favorit? Jag gillar nämligen leaves som du har på bilderna där men också music och paisley :)

Så nu hoppas jag på nån av dom :)

Katja

Anonym sa...

Torky On The Go Fifties är ju klockren till sommarstugan!

Gaaaah, måste vinna...

Vänliga hälsningar, JenniP (med home-mejladress)