fredag 29 juli 2016

WITH ALL MY HEART...

God morgon fredag!
I går var en omtumlande o känsloladdad dag för oss alla...o man undrar vad som rör sig i denna underbara tjejs hjärna? Vi packade säkert om resväskan 4 ggr...ville ha med sig lite för mycket, fast att hon kommer bo 15 min från modestaden Paris. WITH ALL MY HEART... önskar jag dig den bästa, mest lärorika o nyttiga start i ditt nya vuxna liv, du kommer fixa detta galant. Vill ni hänga med Julia under hennes år, så kolla in här!
Vi har pratat om denna dag sedan du o jag var i Paris sist tillsammans o för mig har tiden gått lite väl snabbt med du har varit så laddad sedan din student att ta steget ut i ditt nya liv som vuxen. Det kommer bli så tomt här hemma, men jag o du vet att vi ses i september då jag kommer över några dagar...längtar redan!
Alla i familjen var med i går o vinkade av dig...du kommer vara så saknad. En o annan tår föll, men i dag känns det bättre för oss alla. Tror detta år kommer vara väldigt nyttigt för oss alla.
Pratade just med dig, underbart att höra din röst o blir så glad att du låter lycklig o nöjd över ditt första dygn i Versailles som ligger 15 min i från Paris. Här skall du passa två söta små flickor o gå på universitet o lära dig ännu mer franska.
Ta för dig!
Stanna upp o ta in allt!
Våga lite mer o släpp lite på ditt kontrollbehov...så kommer det hända underbara saker.
Glöm inte att njuta, älskar dig!
Hoppas ni alla får en härlig fredag o helg!
Stor kram Anna



 

Inga kommentarer: