fredag 1 juli 2016

NY HYLLA!

God morgon fredag!
Ligger i min säng o myser, börjar inte jobba förrän 12.Tittar ut över min nya hylla som äntligen har kommit upp, sakta men säkert händer det grejer lite här o där i Drömmen. Hinner inte med att visa allt...kommer efter hand!
Mässingskonsoller är från House doktor och hyllorna är gjorda av täcksidor som blev kvar efter att garderoberna blev färdiga. Visst blev det så snyggt!
Äntligen har min samling av antika trälådor hittat sin plats, finns lite överallt i sovrummet. De flesta lådorna kommer från olika antikhandlare i England o  används till knappar som man får med till alla nya plagg, smycken o gamla kärleksbrev + minnen!
De antika ministolarna kommer från Vacker Vardag, men finns även på Oscar o Clothilde i Stockholm. Ekollon vasen är en stor favorit från Svensk Tenn.
Jag har även lite dille på snygga armband o behövde verkligen något snyggt att förvara dem i, kolla här på mitt Instagram konto vad det blev...även denna vackra sak är från Vacker Vardag. Den sätter verkligen stilen o jag älskar mixen av modernt, klassiskt o antikt!
Öronhängen är min grej...så det börjar bli lite fullt!
Nu dags för frukost...sedan väntar en inspirerande dag på Slättarpsgård o en fredagskväll i lugn o ro med min nya bästis Tintin!
Ha en härlig helg!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: