torsdag 1 september 2016

NU ÄR DET DAGS FÖR HALLEN.



God förmiddag!
I går kom gardinerna i sovrummet på plats o nu är det dags att ta tag i hallen, mesta är klart men nu är det väggarna som behöver lite liv. Båda dessa bilderna har varit mina inspirationsbilder sen första början. Älskar mixen mellan gammalt o nytt o billigt o dyrt...enligt mig blir det mer liv o personlighet då. Har börjat lite...men det behövs lite mer kärlek framförallt på väggarna.
Så sugen på denna guldiga spegel från House Doktor mixat med dessa hexagonformade från Jotex. Finns i 3 olika storlekar o även i krom. Kolla in priset!
Hittar du inte din favorit bland mina tips ger Sköna hem nu massa inspiration på hur du mjukar upp med runda speglarna.
Skall inte köpa eller beställa något innan jag har varit i Paris, tror att jag kommer hitta massa fin inspiration där...så jag skyndar långsamt.
Dags att kicka igång första kontorsdagen på Slättarpsgård.
Från o med i dag kan ni träffa mig varje torsdag och få tips med allt mellan himmel o jord när det kommer till inredning , inspiration o färg.
Passa på gratistips till alla Slättarps kunder!
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: