tisdag 6 september 2016

COFFE TABLE...

... hos Rut& Johanna!
Medans jag njuter av en god frukost i Paris, vill jag gärna dela med mig av detta tips.
Ni är många som har frågat var jag har hittat mitt fina coffetable.
Tyvärr  står det inget på det och jag vet inte om det produceras längre? Jag köpte det genom en vän på Instagram...ett fantastiskt loppisfynd, är så nöjd med det.

 Nu har jag hittat liknade bord till er, finns både runt o fyrkantigt...kolla in Rut & Johanna. Både snygga coffetable o sidetables, o massa annat snyggt.
Hoppas detta kan hjälpa er att hitta er coffetable.
Nu skall jag o Charlotta ut i Paris, shoppa o njuta...men framförallt fånga in all inspiration vi kan. Hoppas ni vill hänga med...här finns jag.
Stor kram Anna
 

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fint och unikt!
Ha en fin dag i Paris! :)
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Tack söta, jag de har fina bord!
Kram anna