måndag 6 februari 2017

PIRR I MAGEN...

...STOR FÖRVÄNTAN O ÖNSKAN!
Just nu sitter mina kollegor med pirr i magen o stor förväntad om vem som skall bli ÅRETS INREDNINGS BLOGGARE.
I kväll utnämns vem vinnaren är men innan dessa är det pressfrukost på Berns, även jag hade en plats men valde att stanna hemma. Här får de veta vilka årets produkter, möbler, belysning etc. blir, om ni vill hänga med...kolla då på INSTA story!
Ni förstår säkert att jag håller tummarna lite extra hårt för mina goda vänner Jannice på Add Simplicity o Danielle Witte...
 ...men skulle även bli så glad om det blev pysseldrottningen Helena Lyth på helenalyth.se
 ...eller årets stjärnskott o nykomling för mig, härliga Mirelle på Design by Mirelle.
Självklart är alla dessa duktiga, ambitiösa o kreativa tjejer värdiga vinnare, men önska kan man ju alltid!
Håller tummarna o följer med på instagram.
Ha en underbar dag!
stor kram Anna
 

Inga kommentarer: