torsdag 30 november 2017

MAGISK DAG PÅ NORRVIKENS TRÄDGÅRDAR!

Hej igen!
Trots ösregn var det en magisk känsla att mötas av dessa vackra portaler, blommor, granar, upplysta kreationer och ljuv musik...hela vägen upp till vackra NORRVIKEN.
Kreativitet, glädje, inspiration gick som en röd tråd igenom hela eventet, och vi bara njöt!

Dagen började med god fika och redan här satte alla sinnen igång.
Fullspäckat schema från början till slut. Vilket härligt gäng vi var...många glada skratt denna dag.
Både inne o ute möttes man av fantastiskt kreativa blomsterarrangemang...ni kan tro att inspirationen inför jul var på topp när vi gick där ifrån.
Tänk att kuddmossa med en ljusslinga kan vara så vackert!
Dagen bjöd även till rundvandring i denna underbara miljö och en titt på husets 2 helt ljuvliga sviter...här hade jag gärna sovit!  Kocken bjöd på många läckerheter denna dag...och sen det bästa av allt 4 goda recept och tips på underbara tryfflar.

Tänk att en miljö kan vara så vacker trots väder o kyla, nu var hela gången tillbaka till bilen upplyst med marschaller o levande ljus.
Detta kommer jag leva länge på...och lovar dela med mig av både kreativa och goda  tips framöver.
Missa inte alla festligheter nu innan jul för både stora o små. Här kan du läsa mer, missa inte detta unik tillfälle, för under 2018 får man betala en slant för att få komma in.
Hinner ni inte nu så kan jag säga att det är värt varenda öre...jag är i alla fall såld o kommer återvända snart!
Ha en mysig torsdag!
Kram Anna


Inga kommentarer: