fredag 1 december 2017

JULGRUPPER...

...MED ELLER UTAN LJUS!
God morgon denna fredag, här myser jag runt i pyjamasen o njuter av en ledig dag.
Bästa att använda sig av all härlig inspiration som vi fick i tisdags på Norrviken i Båstad.

Julgruppen ovan gjorde jag för några år sedan i vårt underbara soldattorp, nyfikna hur jag gjorde...kolla här!
Den härliga gruppen med datumljus nedan hittade jag på Pinterest...den skall jag ha i minnet till nästa jul på Slättarpsgård...visst är den helt underbar. Älskar som ni vet mixen av gammalt o nytt med en twist av natur.
Nej nu är det dags för prinsdop...sen tillbaka till mina blommor, mossa o ljusslingor...här skall det bli riktig julstämning!
Ha det gott o tänd ett ljus, njut av något varmt ...och kicka igång denna fredagen!
Kram Anna





Inga kommentarer: