onsdag 21 oktober 2009

Svensk tenn........!


Hejsan!

Svensk Tenn är min stora inspirations källa nu när jag skall bestämma allt när det gäller mitt"Stora projekt".

Jag gillar deras enkla och tidlösa stil. Josef Franks underbara mönster och allt vackert glas och tenn.

















Hoppas verkligen att jag kan åstadkomma denna underbara och stilrena inredning i mitt kommande projekt.
Har ni några tips om andra som är duktiga på att göra liknande möbler så tar jag gärna emot lite TIPS!
Ha en mysig onsdag!
Kram Anna

2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Hahaha.. jag skriver om detsamma idag. ALl lycka till vännen. SJälv håller jag på med min surdeg. Pust...

KRAM
Jannice

Hanne sa...

Älskar tygerna på Svensk Tenn! Tack själva för i lördags! hade ont i kinderna av allt skrattande!
Kram!