måndag 14 december 2009

Lussebak!

Hejsan!

Här har det bakats!




Varje år träffas vi hemma hos min bror och bakar lussebullar. Reseptet hittar du här.

Vi hade ingen fyllning och hötter i våra men det får jag nog testa, ser super gott ut!

Jag och min svägerska och hennes och mina barn bakar för fullt medans min bror och mats tittar på fotboll och dricker whiskey!

sedan gör vi en god middag tillsammans och äter en massa lussebullar.

Vi har alltid lika mysigt tillsammans.

Glömde tyvärr kameran hemma, så där blir bara bilder på bullarna, de fina formar med små hjärtan är från Lagerhaus.

Ett ställe med många roliga och oftast billiga saker!

Hoppas ni får en underbar början på veckan!

Kram

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Ååå så gott!!

Vad jag blev sugen på fika nu :) Blir nog lunch... Sedan iväg till kund.

Kram Darling
Jannice