lördag 19 december 2009

Missa inte!

Hejsan!

Till nästa år skall jag och maken åka på en mini helg till Halmstad, till detta underbara ställe, Pio country club. Jag undrar om jag som inrednings intresserad kan hitta något som jag tycker är fult eller som inte passar. Kolla in bilderna!

Det tror jag inte!

Passa på, de serverar julbord fram till och med den 22 december!

Tänk att få sitta på den altanen och njuta med sin käraste!

Ett presentkort här hade inte varit fel, TOMTEN!
Hoppas ni har en underbar helg, idag blir det julafton för oss!

Kram

2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

ja det är verkligen såååå underbart där! Det helt klart bästa jag varit på någonsin i Sverige!!!

Vi ses på måndag !! Mysigt!

Kram kram
Jannice

"anntherese" sa...

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!