torsdag 6 maj 2010

FERMOB!


Detta fantastiska märke, FERMOB har jag aldrig sett innan.
Hittade det i min väninnas butik i Skanör, Carlson Ahnell. Underbara klassiska och moderna trädgårds möbler i fantastiskt slitstarkt material och färger med många olika uttryck och stil.
Tänk att få sätta in ett gameldags kafé möblemang som ser ut som det kommer från mormors tid i härliga starka färger i sin trädgård, balkong eller täppa!
Låt dig inspireras av alla dessa underbara färger....det finns fler!
En vit(vet att jag är tråkig när det kommer till färger) lite snirklig gunga hade passat perfekt i vårt körsbärsträd, som snart blommar!
Jag är förälskad och hade jag inte haft falu röda fönster så hade jag faktiskt köpt ett möblemang+gunga i rosa!!!
Ha en underbardag, allt gick toppen igår och nu laddar jag inför ännu en härlig blogträff, denna gången i Köpenhamn. Mer om det en annan gång!
Kram Anna

Inga kommentarer: