lördag 14 november 2015

MINA JULKRANSAR...


...under de gångna åren!
Mina kransar känns ganska ointressanta idag när man vaknar till denna fruktansvärda terrorhändelse i Paris. Alla mina tankar går till Paris...PRAY FOR PARIS!
Försöker göra en ny fin krans till dörren varje o i dag är det dags för mig o bästa Britta att göra 2015 års krans, som skall pryda dörren i Malmö.
Vi skall till Ting Ute o Inne i Gislöv som öppnar sin verkstad,  det är så mysigt att vara kreativ i denna fantastiska miljö.
Fösta kransen är från 2010, o denna favorit med rödlök är från 2011.
2013 års krans gjorde vi också på Ting Ute o Inne o sista kransen gjorde Lill Ernst på Slättarpsgård förra året.
Önskar er alla en fortsatt härlig lördag i kväll blir det nog hämtmat o gott rödvin,
Njut o var kreativ!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anna sa...

Jo så är det men ibland är det svårt att ta in allt hemskt som händer och då är det skönt att hämta kraft i det kreativa ....
Min stora "kransbindarhelg" var förra helgen så nu njuter jag av dom och hoppas de får hänga kvar i blåsten :)
Allt gott, Anna här också!

Anna Inreder sa...

Ja, det var verkligen skönt att komma iväg o vara lite kreativ.
Må gott o fortsätt vara kreativ.
Anna