fredag 22 april 2011

Glad påsk!

Nu så tar vi lite påskledigt här på bloggen..........återkommer igen i nästa vecka!

Vi skall bege oss på en lite mysig weekend med familjen, min kära make Mats fyller 40 på påskafton och det vill vi fira!
Återkommer efter påsk med härliga bilder från vårt äventyr!

Ta nu hand om varandra och njut av detta underbara väder som vi skall få under helgen!
Bilden kommer ifrån Livet hemma, visst är det en härlig blandning av vaktelägg, pärlhöns fjädrar, påskliljor och pärlhyasinter.
Bilden förmedlar verkligen påsk och vår på samma gång...skapa lite stämning hemma hos dig också!
En stor och varm påskkram vill jag ge er alla där ute!
Ses snart igen!
Anna

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Hittade din fina blogg av en slump, hit återkommer jag gärna! =)
Önskar dig en glad påsk!

Kram Emma

Min Svägerska och Jag sa...

Glad Påsk önskar jag dig med,
Mvh
Linda