tisdag 9 augusti 2011

Vilken är din favorit?




Nu är det snart höst och det märks verkligen på alla mejl jag får i boxen...många vill att man skall skriva om deras nyheter!

Här har ni en liten smygtitt på vad son kommer på IKEA i höst! Vilken är din favorit?

Min är den första i blå grå nyanser. Jag verklien älskar att den är droppformad, man får en mjuk och härlig känsla!

Ikeas beskrivning:

"De nya serierna MYCKET, MYNDIG och MÅLTID, design Eva Sjölin, är alla skålar och fat i spännande organiska former för en annorlunda och personlig dukning."
Så mitt tips till er är att börja rensa bort lite gamla tallrikar och skålar som du inte har använt på många år och unna dig lite nytt fräscht från Ikea. Du kommer att ha den vackraste dukningen på alla middagar i höst!

Snart bär det av på mässa, då skall jag frossa i all ny inredning.......så underbart!

Lovar att ni skall få följa med!

Ha en underbar tisdag nu drar vi till vackra Ven!

Bilen är packad, nu skall här cyklas!

Kram Anna

Inga kommentarer: