onsdag 23 november 2011

Sprid lite stämmning!




Visst är det mysigt att få pyssla lite med mosssa, kottar, äpplen och alla andra vackar saker som hör julen till!


Till helgen skall jag sälja L&R på torget i Vellinge, då måste all inredning pimpas och sprida julstämning. Började så smått förra helgen med min stora lyckta, denna kan man verkligen förändra efter säsong och högtid. Den lilla lyktan var en gåva till min svägerska, hon blev super glad....alltid kul att ge bort något som man verkligen själv gillar.

Lovar att ta bilder på när jag och min söta dotter skall stå som två små torggummor i helgen.

Kommer även att lotta ut mitt erbjudande just nu: Idé på plats.

Erbjudandet gäller året ut så passa på ge bort en skapande och inspirerande julklapp!

Middagen och hela dagen igår var helt underbar, tack alla ni får mejl, facebook hälsningar och kommentarer....det värmer så! <3

Stor kram Anna

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vackert ...

Kanel & Cayenne sa...

Lycka till med försäljningen i Vellinge. Vi kommer hålla till på Kulturen, hoppas på bra försäljning även där. :) /Nellie