lördag 14 januari 2012

Uppe med tuppen!


Bilderna från: Formland Design Award.

Nu sitter jag i bilen med Martina, Jennie och lite andra härliga tjejer! Vi är på väg till FORMLAND! Vi skall beställa till Holmbytorps nätbutik och kolla in alla nya märken och kanske hitta något själv. Jag kommer att ha kameran med mig så att jag skall kunna dela med mig till alla er, den underbara inspiration som man alltid hittar på inrednings mässor! I år har man satsat lite extra på design och öppnar en Note trend zone:

Så här beskriver man detta:

"In the New Note trend zone, visitor’s to the Formland Spring 2012 trade fair will find a space which once again highlights the most exquisite design,
showing products from international designers and presenting its bid for the design world’s response to the unrest in the world: The Light Function theme." Det skall bli kul att se!

Nu skall vi skratta vidare och kolla på kartan så att vi hittar rätt!

Ha en mysig start på er lördag!

Kram Anna

Inga kommentarer: