torsdag 17 maj 2012

Inspireras.......



...........av andras kreativitet!
Att börja tänka utanför "Boxen", att våga hitta möjligheter i gamla och använda saker, det är mitt nya mål. Inte när det gäller allt, men bäckar små blir som ni vet........... till en stor å!
Visst blir det vackert och personligt!
Nu skall jag till cup med Ludvig " Fotboll mot Rasism" efter halva cupen tar farfar över, vad hade jag gjort utan min svärfar? Ikväll möts vi alla i BRANTEVIK för att äta en god middag. Alla sover över, för i morgon blir det paket och sång för en  liten  LUDDE, som blir 12år, min lilla baby?
Hoppas ni får en härlig lång helg och att vädret blir bra.
Ha det toppen !
Kram Anna

1 kommentar:

Jeanette Hornbeck sa...

Det gillar jag verkligen, när man ser nya möjligheter.
Ha det nu alldeles underbart. Det snackas om 28 grader på söndag. Härligt. Grattis till Ludde!
Kram Jea