torsdag 25 oktober 2012

Kreativ dag!



Bilder: Black Balloon.

Äntligen har jag framför mig en heldag med inredning, mys/gos och sen avslutas allt med en fantastisk tjej kväll. Jag är hos underbara Jannice, vi skall först jobba och planera lite, sedan skall vi bege oss till Jenny på Black Balloon, skall se om jag kan hitta något som passar till denna fina kudde!
Höjdpunkten på dagen är att jag skall få mysa och gosa med lilla Charlie, gud vad jag har längtat....skall även få äran att hämta honom på dagis. Denna pojke har en speciell plats i mitt hjärta!
Gud vad vi skall leka och busa.......sen får man fräscha till sig och bege sig till en kväll med massor av inspiration, inredning och tjej snack............vill ni veta vad jag säljer, här har ni min favoriter.
Har ni saknat mina inrednings kurser? Vill ni vara med? 
Kolla då in i morgon igen, en fantastisk kväll på gång. 
Ha en toppen dag!
Kram Anna 


1 kommentar:

45 DAYS sa...

Tack för att ni kikade förbi - alltid så kul att få ett ansikte på någon när man bara haft kontakt via nätet. Hoppas ni får en fin dag!
kram J