fredag 19 oktober 2012

Vad väljer du i år???



Blir din jul RÖD eller VIT/SILVER? 
Eller någon anna färg?
I går köpte jag mina första jul saker, en lite ljusstake i form av en stjärna och så kunde jag inte motstå IKEAS fantastiska sortiment av present papper, etiketter och snören!!
Nu har jag jobbat färdigt för i dag Nu skall jag hålla fredag! Jag hade ett mycket lyckat möte, så nu skall man inspirera på Vedums VIP kväll den 7 november.....så kul att inspirera, I LOVE IT!!!
Ha en toppen dag och kväll!
Snart vin, eller hur länge måste man vänta??
Stor kram Anna


2 kommentarer:

Flippis sa...

Åh, det blir vitt och silver. Som vanligt, men jag är fast i Washitejpträsket, så lite rött och vitt blir det nog även det. Var på ikea igår och visst shopsade jag t ex det vit/grå randiga snöret. Så himla fint!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jag älskar det vit-gråa. Själv köpte jag de randiga och prickiga presentpåsarna. :) Kram