söndag 6 januari 2013

Vilken helg........

...bjuder här på lite instagram bilder för er som inte följer mig där!!
Hotellet var alldeles ny renoverat  massa bra och inspirerande inredning, gav mig många bra idéer o tips till kommande projekt. Älskar att åka iväg så här, när man kommer hem är man fylld av inspiration och glädje!
På kvällen var vi på en underbar restaurang " Den Lille Fede" hade fått tips från mats chef och jag lovar er , hit kommer vi igen! Åt en 5 rätters vin meny....så jäkla gott!
1. Hummer soppa.
2. Gravad gillad lax.
3. ankbröst.
4. Brie med karameliserade nötter.
5. Vitchoklad mousse med toffy.
Efter massa mys och en god natt sömn i vårt underbara rum 
blev det en härlig och lång frukost gick vi ut i solen. 
Vilket väder vi fick,kände verkligen som vår!!!
Sedan gick vi hela dagen och bara strosade, kolla på massa folk, musikanter och njöt av solen.
Det blev ingen shopping, blev ni chockade nu?
Jag hade ingen lust att trängas med alla som drog i all rea, jag tar det i lugn och ro en annan gång!
Nästa gång vi bor här skall vi äta brunch i deras restaurang/bar.....kolla in alla fågel burar. 
Visst var det vackert....gav mig massa idéer!
Nej nu frukost och sedan skall det rensas, organiseras och slängas massa saker ifrån hallen.
Äntligen skall det bli bra och snyggt!
Ha en ljuvlig söndag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: