tisdag 1 maj 2018

TOTESTORIES...

...VAD ÄR DIN STORY?
Nu har min kreativa vän Lisa, skapat ännu ett kreativt företag.
TOTESTORIES är företaget för dig som gillar att bara, grab and go...kasta ner lite av varje och ge dig av med din personligt designade tote.
Fram och tillbaka till sommarstugan, affären, stranden, picknicken, festen eller gymmet.
Välj din story...min kommer nog bli en blandning av allt ovan!

Klassiskt enfärgad men personligt monogram... eller...
...lite mer vågat, limited med massa härliga mönster.
Vilken tror ni jag har valt?
Kolla Instagram i morgon om du är nyfiken??
Krydda till din tote med en matchande sminkväska, denna eller någon av alla fina mönster under accessorice.
Ge en till varje familjemedlem eller till bästa vännen i gåva.
Jag får mina totes om någon vecka, men hade jag haft dem i dag hade jag packat den med en varm tröja, gympadojor, en flaska vin och efterrätten som vi skall bidra med till gårdagens middag.
Vem vill inte ha en praktisk och personliga tote?
Ha en härlig 1 maj...vi tar bilen till Köpenhamn!
Stor kram Anna


Inga kommentarer: