torsdag 14 mars 2013

GRÖNT.........

.......är skönt!!!
Första bilden är helt underbar ,men för mig saknar den liv! 
Känns nästan som om man öppnar portarna till sitt sommarparadis, som har stått tomt under vintern. 
Det behöver grönska o  liv och rörelse!
 Bara genom att lägga lite äpplen i en skål och så får både för bilden och rummet liv!
Vitt brunt, beige är underbara färger och trenden natur är väldigt stor just nu, men den blir mer levande med gröna detaljer i form av vaser, blommor, frukt/grönsaker, växter eller möbler och textilier.
Nu förstår ni vad jag menar!?
Kolla in denna ljuvlig mix från IKEA.
Jag är ingen älskare av den gröna färgen, men jag älskar kvistar, blommor, glas och ljus som kan liva upp!
Testa er fram och vill ni addera mer färg så kolla här, för lite tips!
Nu planering inför i kväll, där kommer det bli massa liv,grönska...våren kommer att vara med oss!
Nu är det bara 5 dagar kvar på min tävling om PUFFEN!
Den hade passat perfekt in i miljöerna i detta inlägg.
Njut av din dag och solens strålar!
Kram Anna

Inga kommentarer: