tisdag 26 mars 2013

Tillbaka till Bullerbyn.......








......kommer ni ihåg söta PONTUS från BULLERBYN? 
Det lilla lammet som förlorad sin mamma och var tvungen att matas med nappflaska? 
Jag hade gärna matat alla dessa söta små lamm.
Vilken underbar känsla det var att se alla dessa ljuvliga små lamm, jag blev verkligen förälskad!
Solen strålade och fast att det var massor av snö kände vi härliga vårkänslor. 
Alltid lika härligt komma tillbaka till KARLSFÄLTS GÅRD med barnen
 och visa dem var jag och bästisen Beth har busat, matat, kört traktor och levt riktigt bonna-liv!!!
Karlsfälts gård är mest känd för sina grisar, men nu har man även utökat med underbara lamm.
Hemskt att behöva skriva detta men för er som gillar fårskinn, hittar ni fantastiska här!
Så nu har ni även fått följa med mig bak i min bardom, visst ser det ut som en dröm!
Ha en toppen dag!
I dag väntas lite jobb ,sedan är det mest planer för påsk och familjefirande!!
Imorgon skall jag fira denna pärlan!!
Njut av er ledighet eller av solen som i alla fall tittar fram!!
Kram Anna

Inga kommentarer: