tisdag 1 juli 2014

SÅ ENKELT O VACKERT!


Hej igen!
Så kul att ni gillade mitt inlägg om största kicken i mitt liv hittills!
Vilken dag det blev i dag en riktigt härlig svensk sommar dag...gäller att passa på att njuta!
Ville visa er hur enkelt man kan skapa lite sommar i sitt sovrum, badrum, kontor, sidebord eller hall. Med hjälp av en kvist eller blomma ( detta fall en New Dawn ros) från trädgården blir det både vackert o sedan har man ju faktiskt sommar inne fast att det inte alltid känns så ute?
Njuter av doften o känslan av sommar varje gång jag vaknar, då denna ljuvliga ros står på nattduksbordet.
Önskar er en härlig dag, denna vecka skall jag försöka jobba undan så mycket som möjligt så att jag kan gå på semester i 3 veckor med min man from nästa vecka. Kommer att jobba lite ändå har några konsultationer o möten lite här o där och så blir det några dagar på Blomsterkompaniet som ass.florist o på Slättarpsgård...men det tycker jag bara är roligt o så lär jag massa nytt hela tiden. Man kan aldrig lära sig förnycket!
Hur ser din sommar ut?
Jag kommer att finns här så ofta jag kan o orkar, bli inte orolig om jag tar en eller två dagar paus, då vet ni var jag finns, genom att följa mig på Instagram, Anna Inreder!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: