fredag 22 augusti 2014

FAVORIT SOM FÖRSVANN!

God morgon fredag!
Blev så avundsjuk när jag såg denna ljuvliga bild hos Maria, min murgröna har tagit över rabatten o höstanemonen
har försvunnit. I dag skall jag köpa ny o sätta någon annanstans...för visst är de helt underbara!
Marmor är också något jag är sugen på att köpa till hösten, kanske blir det ett stort eller litet fat eller en skärbräda. Skulle egentligen velat ha en antik o sliten, men det blir nog inte det lättaste att hitta!
Helgen är ganska uppbokad med trädgårdsarbete, jobb här o i kväll blir det kräftor o kortkväll med underbara vänner i Skanör, ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Ha en underbar fredag!
Kram Anna

2 kommentarer:

purple area sa...

Anna, du kan komma hit och gräva upp en rejäl tuva hos mig. Höstanemonerna håller nåstan på att ta över hela vår trädgård.

/Susann

Anna Inreder sa...

Ohh det gör jag gärna!
Kanske på torsdag??
Trevlig helg!
Kram Anna