lördag 30 augusti 2014

HÖST INSPIRATION...




...för balkonglådan eller krukan utanför entrén för att även nu under hösten skapa en mysig o välkomnade entré!
Luta dig tillbaka o ta dig en kopp kaffe o låt dig inspireras av mixen av blommor, det är det som göra att det blir så vackert o intressant.
Det enda jag sakande var en som gick i vitt med vitkål, vitljung o lite grönt, men det är kanske bara jag som älskar vita blommor?
Denna utställning är inte bara en inspiration utan en av många tävlingar som den stora trädgårds festen erbjuder. nästa vecka skall ni få se min entré, mina favoriter o vad som har hänt i vårt vardagsrum, en ledtråd är att allt handlar om HÖST! Vill ni ha hjälp med valet av blommor finner ni mig hos Blomsterkompaniet hela dagen, massa av härliga höstblommor att erbjuda, hoppas vi ses!
Ha nu en underbar morgon o lördag, så ses vi i morgon!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: