söndag 3 augusti 2014

SÅ MYCKET KUL PÅ G!


God morgon i värmen!
Vilken kväll vi fick i går...helt magisk!
Har så mycket kul på gång just nu både inom den offentliga o privata miljön o massa nya o spännande saker som händer på Anna Inreder.
Det är variationen i mitt arbete som gör att jag aldrig (nästan...blink) tappar lusten att fortsätta! Mötet med olika människor, miljöer, stilar o trender o lusten att alltid lära sig ngt nytt!
Augusti kommer bli en härlig blandning av föreläsningar, inspiration, konsultationer, offentlig entré o butik o massa inspiration på kommande Formex!
Nej, dags att jobba lite fast att det är söndag.Vill jobba undan så mycket som möjligt för på måndagskväll till onsdag kommer min syster från England med hennes lilla Millie....o då vill jag jobba så lite som möjligt!
Senare i dag blir det dopp i det blå, putt och chiptävling o hamburgare på FGK!
Det är barndomssommar för mig!
Njut av solen o söndagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: