onsdag 3 september 2014

ORDNING O REDA...

...med smart förvaring o bra lösningar! 

Med hösten kommer en tid där vi är mer inomhus än på länge och när vi vistas mer inomhus används rummen på ett helt annat sätt. Saker har en tendens att inte alltid ”hitta” tillbaka till sin plats. Nu erbjuder jag på Anna Inreder i samarbete med Emma på Mazarin Design, er en kväll av ordning o reda, smart organisation och bra lösningar i hemmet för att undvika stök i vardagen.  Vi kommer förutom att  bjuda er på bubbel och tilltugg berätta om de smartaste förvarings lösningarna till ert hem. Vi kommer också att prata om dold förvaring/smart förvaring, de mest prisvärda produkterna på marknaden och hur vi enkelt uppmuntrar alla familjemedlemmar, speciellt de "små" att hålla reda på sakerna där hemma. Det kan faktiskt vara kul att städa o ha ordning o reda!
Inspirationskvällen är den 25/9 o startar kl 17:30 på vackra Lorensdal i Vellinge med bubbel och tilltugg sen sätter vi igång kl. 18:00.  Här finns Lorensdal. Pris 399:- ink. moms. Anmäl er genom mejl till anna@annainreder.se.
Detta blir min första inrednings o inspirationskurs för hösten, för mer information om alla höstens kurser, kolla in mitt schema på bloggen senare i veckan!
Varmt välkomna, hoppas vi ses!
Njut av denna underbara dag, så här började jag min morgon.
Kram Anna

Inga kommentarer: