torsdag 16 oktober 2014

BOCONCEPT O ELLE DECORATION!













God förmiddag!
Vilken kväll det blev  över förväntan med härlig inspiration, god mingelmat bubbel  o många bra och givande samtal med detta härliga gäng o massa andra inrednings tokiga. Kvällens höjdpunkten blev nog Svante Öqvist avslutning "Våga vara dig själv o bygg en scen från ditt egna liv, i ditt hem." En kort o mycket bra presentation av var vi är o var vi är på väg inom inredningen, vikten av att våga blanda o ta in oväntade o personliga detaljer i sitt hem. Innan jag sa tack o hej kom Svante på Elle Decoration fram till mig o sa: Att jag hade gjort hans kväll genom att berömma honom o berätta att hans sista ord är mitt motto o det jag försöker förmedla varje dag till mina kunder. Vilket möte, det värmde. Det gav mig även ett kvitto på att jag tänker o förmedlar rätt!
Boconcept var över min förväntan gillade verkligen deras snygga o praktiska vägghyllor, blandning av material, stilar o pricken över It att de vågar blanda in lite gammalt o antikt i allt det moderna o stilrena. Skulle  dock vilja ge en lite pekpinne, jobba mer med framsidan(ansiktet utåt), ni har så mycket mer som ni skulle kunna visa o inspirera förbipasserande kunder. Lev som ni lär... It is more than great design, it is a Concept!
Tack för att jag fick komma. jag lovar att komma tillbaka!
Ha en toppen dag alla!
Kram Anna

2 kommentarer:

Inredningshjälpen sa...

Åh vad mycket fint du fångat med kameran, och vad roligt det vara att ses!

Kram Anette/Inredningshjälpen

Anna Inreder sa...

Hej Anette!!
Tack söta du, det samma!
Bilden var så fin att jag lånade den också hoppas det var ok!
Kram Anna