tisdag 9 december 2014

VÄLKOMMEN HEM TILL OSS!






 God morgon!
I dag är det sitas dagen för oss i underbar London o den skall vi tillbringa runt mina favorit kvarter vid Slone Square o Kings Road , det känns som hemma för mig o där finns allt man behöver. En lunch hos libanesen är ett måste o sedan en sväng inom GAP, Anthropologie, Zara Home, Boots( ladda upp medicinförrådet).
 
Hemma är entrén färdig inför julen o alla mysiga middag. Utanför vill jag gärna ha lite rött i form av härliga Ingrid Marie äpplen, både för att det är vackert o skapar en värmande känsla men fram för allt att mina små fåglar måste få sitt!
Denna julen har jag blandat äpplen, betong, grön o kuddmossa o massa grane. Murgrönan fick vara kvar o kompletteras av några fina vita hysinter. Årets krans blev också mycket bra o gjord av lite nyfunna favoriter...kul att förnya sig lite varje år!
Hoppas ni inte tröttnar på all julinspiration, ta in godbitarna o glöm det andra...inte meningen att pressa o stressa er utan att inspirera till enkel julpiffning!
Ses när vi är hemma igen!
Ha en underbar dag!
Kram Anna




2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så mysigt och välkomnande!
Ha en fin tisdag!
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Tack söta du, det samma!
Kram<3