tisdag 15 september 2015

THE LODGE...


...väntar på oss!
Dags för några dagars mys o jobb med bästa blogg gänget i en ljuvlig miljö på Rommelåsen. Här skall enligt deras motto känslan vara
"A Life Less Ordinary".
Väskan är packad o schemat innehåller allt från...Afternoon tea.
Incheckning på underbara rum i New England stil.
Relax o Spa...o en lite ansiktsbehandling.
Fantastisk mat o vin. Vi skall sitta länge o njuta av 3 helt underbara rätter.
Snick snack o mer gott vin in på småtimmarna till en sprakande brasa med  mer ljuvlig miljö runt omkring oss, i en fantastisk New England stil som passar så bra här!
 Sen avslutar vi nog kvällen med ett värmande dopp...om vädret är med oss?

Dagen efter väntar en god hotellfrukost o en full dag med fortsatt massa glada skratt, pepp, inspiration o  kreativt arbete i ett mysigt konferensrum...just for us!
Innan lunch hoppas jag att vi hinner med en promenad i denna underbara natur.
Vill ni hänga med lite närmare, så vet ni var jag finns o alla de andra också!
Time to go, lovar skriva mer så fort vi kommer hem igen...men nu är det min tid med THE GIRLS!!
Ha det bäst!
Kram Anna

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å va mysigt!! Jag vann en vistelse för två där så min man o jag var där i augusti! Makalöst härligt ställe alltså:)
Ha de så fint där!
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Tack vi har haft det helt underbart!
Ha det bäst!
Kram Anna