tisdag 10 maj 2016

TVÅ DRÖM STÄLLEN I GÖTEBORG.

God morgon!
Nu sitter Jannice, Sofie o jag i Susanns bil på väg på ett bloggevent i Göteborg. Du kommer vara saknad Daniella! Vi börjar med att checka in på magnifika Hotell Bellora där vi även skall avnjuta en smarrig lunch i solen...sedan är det shopping för hela slanten för de andra, jag skall spara mig till London om två veckor. Hittar jag THE DRESS, så kanske jag slår till!
 På eftermiddagen är det dags att svira om till klädsel" Sommar fin a la Trendenser" Klockan 18.00 väntar en härlig bloggmiddag o ett 50 tal andra bloggare på underbara Spinneriet där Frida på Trendenser som ligger bakom detta fantastiska event, har sin studio. Längtar!
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med detta galna gäng på en heldag i Göteborg!
Ha en solig o härlig tisdag, det tänker jag ha!
Kram Anna