tisdag 4 april 2017

PÅSKEN BLOMMAR...

 ...I DRÖMMEN!
Kolla så vackert påskriset blommar som jag köpte av Passiflora som ställde ut på vårmarknaden i helgen.
Solen strålar in o jag njuter av att våren äntligen är här...visst blir man lite extra lycklig!
Jag har pimpat till riset lite med gråblå fjädrar o två söta fåglar.
Så vacker mix av vide, körsbär o björk...fanns även i en smutsgul färgskala, men jag tycker det var vackrare med de beige o bruna fjädrarna mot vår blåa vägg.

Minna vackra kopparägg från BGREEN kommer vara min vackraste vår/påsk dekoration massa år framöver. Ni missade väl inte mitt vackra vår fat?
Finns så många kreativa sätt att använda dessa ljuvliga ägg.
Underbart när man kan ha dörren på glänt och höra fåglarna kvittra både ute o "inne."
Nej, nu dags för frukost, sen fullspäckad dag...börjar längta till några slappa sköna lediga dagar i påsk.
Ha det bäst!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: