Visar inlägg med etikett bloppis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bloppis. Visa alla inlägg

söndag 4 oktober 2015

DEN RÄTTA FÄRGEN...


DECO BLUE 4477 ELLER...
  BYGE 4638??
... JOTUN LADY??
God morgon ljuvliga söndag. Valet av färg o nyans är inte enkelt...man vill att det skall bli rätt direkt. Tänkte åka o kolla på lite olika nyanser redan i morgon, men vad tror ni? Fantastiskt många vackra färger i denna serie JOTUN LADY.
Jag såg dem på förhandsvisningen i Stockholm under Formexdagarna o tänkte direkt, detta är den rätta färgen...men vilken nyans?
Många beslut som skall tas nu...men inte mig emot för det är så kul att få tänka om o göra ngt nytt o det kommer bli så bra...hoppas jag? Lovar att visa er lite efterhand men i dag är det fokus på vår Bloggloppis på Lorensdal som öppnar klockan 11 o häller på till 16.00.
Hoppas vi ses o tips, var i tid om du vill vara med om godbitarna!
Nej, nu lite kaffe i magen o god frukost sedan är det dag att packa det sista!
Njut av  söndagen o ta en utflykt till Lorensdal, loppis, butik o god fika...kanske en kanelbulle :) o lunch, allt i ett...kan söndagen bli bättre??
Kram Anna

lördag 3 oktober 2015

BLOGGLOPPIS...


...i Lorensdals teater i morgon!
Ni har väl inte missat att vi öppnar dörrarna kl.11.00 till en bloggloppis som erbjuder det mesta inom mode, inredning o möbler. Först till kvarn, så var i tid!
Nedan ser du ett axplock av vad jag skall sälja, visst kommer vissa saker vara lite dyrare, men det mesta kommer ligga mellan 20-100 kr.
I mangårdsbygganden kommer Petra o Majas Cottage att hälsa er välkommen till butiken men även till en speciell bloggfika, bara denna dag!  Så ta er en utflykt mot Lorensdal, jag lovar att ni kommer inte bli besvikna.
Ha en härlig lördag o jag hoppas verkligen att vi ses i morgon!
Här hittar du en vägbeskrivning!!
Kram Anna

 

tisdag 25 augusti 2015

HEJ DÅ SOLDATTORPET...


... o välkommen vår nya dröm!
I går blev allt klart o nu kan jag äntligen berätta att vårt hus är sålt o vi har köpt en lägenhet i Malmö.
Den 2 november skall vi vara ute ur huset. Några dagar senare får vi tillträde till vår lägenhet, men där är lite som skall göras så att vi kommer få bo i ett mellanboende under tiden.
Tänkte spara lite på bilderna som jag har på lägenheten o använda som före bilder under höst o vinter. Kommer att dela med mig av alla tankar, idéer, inköp o renoveringar... har tänkt mig en helt ny stil... så detta blir en spännande o inspirerande höst, hoppas ni vill hänga med!
Håll även koll nu under hösten, här på bloggen o även instagram  där kommer bli en o annan inredningsdetalj o möbel som skall säljas här på bloggen o även på en större loppis på Lorensdal den 4.e oktober, mer info kommer jag lovar!
Nu byter vi lugnet, åkrar o vida vyer mot underbart havsutsikt o klarblått vatten o en citypuls runt hörnet.
Tänk nästa sommar sitter vi här o myser av ett glas rosé o sen tar vi cykel ner på stan...som jag längtar efter nya utmaningar o ett helt nytt liv tillsammans med min familj!
Ha en underbar tisdag!
Stor kram Anna

tisdag 4 mars 2014

BLOPPIS....som jag lovade!!













Bild 1: Vit kruka o ljusstake från Broste 100.- tillsammans.-SÅLD!!
Bild 2: Franska keramik kanna från Holken 100.-.
Bild 3: Design vas i stål 100.-.
Bild 4:Svarta hjärtan i keramik med vita prickar o röd insida från Vellingeblomman 100.- tillsammans.
Bild 5: Grått betong hjärta från Living and Room 50.-.
Bild: Handmålad fransk urna utan lock från Holken 100.-

God kväll!
Efter att maken och jag hade en date i köket, så blev det lite fina saker över som jag tänkte att kanske någon där ute kan få användning för?
Som inredare så samlar man på sig massa saker o hos mig får det inte finns kvar i mina lådor o kök om jag inte har använt dem på 1-2 år!
Så var så goda... lite fina saker för  mellan 50-100.- styck (vissa är i par)
Skickar helst inte men om ni insisterar så får ni själva stå for frakt o emballage!
Mejla mig på anna@annainreder.se, så gör vi upp allt där!
Fortsatt trevlig kväll!
Kram Anna