torsdag 14 juni 2012

Blå ,blå vindar och vatten!



Min ljuvliga kanna som jag är så glad för har ni sett innan!
Nu är den ännu bättre med denna härlig ängs bukett som får mig att längta till MIDSOMMAR! Visst är det underbart nu när man bara kan gå längs vägarna och plocka hem underbara blommer, som kanske är ogräs men vem bryr sig, de är vackra!
På tal om blommor, så missa inte min lilla tävling, kan ni mina 7 sorters blommor?
Nu skall jag vila efter en hektisk dag, först jobb, sedan hem in i bilen för att följa men lilla grannen till
Löddeköpinge plantskola, vilket ställe, mer om det i morgon. Fick jag med mig något hem, kika in i morgon så får ni se! :)
Ha det toppen, njut av kvällen.
Här blir det gott grillat, halloumi ost och massa annat mumsigt!
Ses i morgon!
Kram Anna

Inga kommentarer: