måndag 25 juni 2012

Sten, betong, zink och en ljuvlig grönska

Skall bli ett porlande vatten bad med pump från Ting Ute o Inne.
Hängande fat från Löddeköpinge plantskola.

Fågel hus från Klinta

Lavendel, rosor, murgröna, humle, gräs, daggkåpa, kärleksört, hosta i en härlig blandning men zink, betong och sjösten, så kan man beskriva min trädgård!
De flesta betongföremålen har jag gjort själv på en betong kurs i under våren, så imponerad av mig själv, har du inte testa så gör det det är så lätt och roligt.De andar sakerna som förgyller min trädgård kommer från LIVING AND ROOM, håll utkik för snart lanserar de deras stora sommar REA!
Nej nu skall jag hoppa in i duschen, har unnat mig en lazy morgon! Här skall det handlas och om jag hinner med så blir det en tripp till Ikea, ny skall här byggas bord/ ute kök.
Ha en bra start på veckan!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: