onsdag 27 juni 2012

Hall före och efter!

Visst blev det bra!
Balansen och lugnet med den grå färgen är det jag är mest nöjd över. de grå längderna från HM HOME är alldeles för långa, så det måste jag fixa, men annars är jag så nöjd. Sen förhöjde jag sommar känslan lite extra med en Mårbacka pelargon.
De fula furu dörrarna som jag så gärna skulle få tid att måla känns inte alls lika framträdande. 
Eller hur?

Nu är det bara förvarings bänken som skall byggas, men svärfar är skadad i hälsenan, så han måste bli bättre först innan han kan hjälpa oss.....jag längtar!
Nej nu är det jobb som står på schemat...ha en bra dag!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Flippis sa...

Mkt fint. Tänkte jag skulle säga det en gång, eftersom jag snurrar här nästan varje dag, men aldrig liksom ger mig till känna. Nu när jag har egen blogg, förstår jag vikten av kommentarer lite bättre. Klem och fortsatt fin Onsdag. PS. Vart blev ostbollarna av? ;)