tisdag 23 april 2013

Skapa rum utomhus!



Trädgårdsrum heter kursen som jag skall köra i kväll!
En kurs med massor av ideer och inspiration som visar hur man suddar ut gränserna mellan ute
 och inne och skapar välkomnade rum i trädgården, balkongen etc.
Takterrassen på bilderna är ett fantastiskt exempel på hur välkomnade och mysigt det kan bli!
Finns fortfarande platser kvar!
De underbara bambu möblerna kommer ifrån Tine K, som tillsammans med
 alla andra detaljer skapar en balanserad och mysig miljö. 
Tänk att sitta där med ett gott glas rosé en varm sommar kväll, inte helt fel!
Nej, nu lite god frukost med lilla maken, det är hans dag i dag och som ni förstår
 hade jag glömt det när jag bokade in kursen i kväll, får fira honom i helgen. 
Han har redan fått alla fina paket o frukost på sängen!!
Ha en toppen dag!
Hör av er om ni kan i kväll.
Kram Anna

2 kommentarer:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Underbara bilder!
Kan definitivt tänka mig ett svalkande glas där :)
Lycka till med kursen, önskar jag bodde nära då hade jag hakat på :)

Ha det gott!
Jane

Anna Inreder sa...

Jag kommer gärna till dig och håller en kurs, samla ihop ett gäng?? Var bor du?? Kram Anna