onsdag 9 maj 2012

Mycket färg skall det vara nu.......


.....även när det gäller klockor, så missa inte detta tillfälle!
Var med i utlottningen av en färgglad klocka från: Alla språk Logotype

Gilla oss på Facebook och skriv en kommentar här på bloggen om vilken som är din favoritklocka och varför?

Tävlingen pågår fram till den 31 maj - vinnaren, som publiceras här på bloggen, på charlie m's Facebook- och hemsida, får välja en valfri klocka. En perfekt present till sommaren!

Lycka till!

Stor kram Charlotte och Anna

7 kommentarer:

Mia Svanholm sa...

Sindy är min klara favorit o jag vinner den gärna!!
Lovar bära den m stolthet varje dag.
Mönstret påminner om mig som person...Glad,ivrig m kaoset o glimten i ögat!!

cajsa_mm@hotmail.com sa...

Jag vill verkligen vara med och tävla!
Gillat på fb.


Skulle ge min mamma denna fina klockan om jag vann, hon är sådan tidsoptimist och kommer inte i tid till något. Finns inget hon kommer i tid till, och hon vill verkligen hinna med allt så hon skulle behöva en färgglad fin klocka på armen min bästa mamma.

Hoppas jag vinner!KRAM
Kraaaaaam

Erik och Nellie sa...

Jättefina klockor! Jag har gillat på facebook.

Jag skulle vilja ha Serenity, den passar perfekt till den "friluftsmänniska" jag är. Jag skulle liksom bära lite av naturen med mig. :)

MVH /Nellie

Anonym sa...

blow, blew, blowed
http://www.charliem.se/sv/farg/blow-blew-blowed.html

En färgexplosion som passar bra till sommaren och även ihop med neontrenden. En klocka i tiden!

//LindaK

josefineborg@hotmail.com sa...

men åh! så mycket att välja på.
min favorit får bli (efter mycket fundering, så kaffet blivit svalt) klockan jag kan se på FB. klockan med inslag av kort- och brädspel.

jag har inte tur i spel, men i kärlek! och för att hinna dela med mig av ännu mer kärlek, vad passar inte bättre då, än en klocka?! så jag kan planera upp min tid ännu bättre.

Varma hälsningar! /Josefine B

Camilla sa...

Men jisses vad svårt.. det finns ju hur många roliga och piffiga klockor som helst att välja på. Och visst är det kul med en färgglad klocka.. Jag som ofta går i grå och svarttonade kläder gillar att piffa till det med sådant som en klocka. Jag skulle kunna tänka mej en av varje.. Men fastnade ändå mest för electricity. Härliga färger och dessutom kanske man får lite extra mycket uppmärksamhet från den tekniknördiga mannen man bor med om man bär en sådan klocka :D

Nu är det bara till att gilla läget och hålla tummar och tår för att man ska kamma sommarens snyggaste klocka.

Linda sa...

Serenity, den i mitten passar underbart till sommaren. Har länge önskat mej en klocka i glad färg men har inte innan hittat den rätta som passat! Men här är den! :) Jippi!