torsdag 8 augusti 2013

Nya projekt med L&R!

 
Hejsan alla där ute, här regnar det idag!
Passar mig perfekt då jag har en fullspäckad dag.
Började morgonen med min bootcamp promenad, sen blev det frukost
och lite planering inför dagen  lunch möte med Living and Room.
Nej, jag skall inte börja som konsulet, vi har lite annat roligt på gång, lovar berätta med så fort det är officiellt! Bilden är en liten sneak peak från den nya kollektionen.....jag skall få se lite mer i dag!!
Sen var det dags att baka maränger till morgondagens
 kräftskiva, skriva inköps lista etc.
Ikväll skall skåpet få en andra omgång och lite annat fix skall upp på kontoret. Längtar tills nästa vecka då jag kan komma in i mina jobb rutiner helt och hållet, just nu flackar jag lite mellan hemma o kontoret.
Ta hand om er!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: