tisdag 20 augusti 2013

Nytt samarbete!




Hej alla goa!!
Känns som det är många nya som har hittat hit så kul!
Varmt välkomna alla!
Nu kan jag berätta vad jag gjorde på Living and Room i förra veckan.
Jag har fått uppgiften att nästa helg lära alla teamleaders och konsulenter
 lite mer om färglära inom inredning och hur
 man skapar en personlig o balanserad inredning.
Kul att få vara med i alla fall, denna gången som en inspiratör
 och inte konsulent! 
Låter detta intressant även för er?
Håll utkik för snart lägger jag ut mitt kursschema för
 hösten/vintern och då kommer
 denna kurs vara med, fast med ett lite annorlunda upplägg!
Gillar ni bilderna ni ser, så är det ett axplock från den nya kollektionen.
Bläddra i katalogen här!
Nej, nu skall kursen bi klar och sedan kommer en kund i eftermiddag,
 ja det går i ett och jag älskar det!
Njut av er dag!
Stor kram Anna


1 kommentar:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vad roligt Anna!

Kommer gå som en dans!

Kram Maria