måndag 24 februari 2014

MIN HELG FRÅN INSTAGRAM!


Hej alla!
Måndag igen och denna kändes extra jobbig då vi just har haft en härlig sportlovslunk här hemma. Men det blev lite lättare då man fick se sitt egna hem på framsidan av Metro Bostad och vilket fint reportage de hade fått ihop...så kul!
Fredagen kom och som vanligt är detta en underbar dag för mig, lite vanligt mys o fredagspiff. Efter att ha skickat i väg Mats, Ludvig o min pappa som skall på sin efterlängtade fotbollsresa till London, var det dags för Julia o mig att bege oss mot mamma o Brantevik...mitt paradis!
Väl framme blev det mys, god mat o ren avkoppling, just vad jag behövde!
Vaknade av att solen sken in i sovrummet, tog en snabb runda med Chippen sen kokade jag mig en kopp och la mig under täcket igen, en peaceful saturday var just vad jag ville ha!
Mysig frukost med mamma, Åke(min brors familjs hund) och så Julia jag o Chippen så klart. Sen blev det en tur till Simrishamn för lite shopping och fönstertitt, det mesta är stängt o öppnar inte förrän till påsk, men några godbitar han vi med.
När vi kom hem blev det lång promenad längs havet, jag kan verkligen bra gå o gå där, det är något med mig o havet. Jag får en så underbar lugn känsla, den kan man verkligen leva på länge!
Lördagskvällen blev god plockamat o fantastiska ostar från favoritstället Börje Olssons skafferi o så melodifestivalen så klart!

Söndags morgonen kunde jag inte ligga kvar, vilken dag...ja ni ser själva!!
Helt ljuvligt!!!
Med oss hem tar vi lugn, inspiration o hopp om att våren är  här för att stanna! Visst har det varit helt underbart med lite tjejmys men i kväll kommer Mats o Ludvig hem, skall bli skönt att ha alla samlade igen.
Ha en underbar start på  veckan!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: