söndag 2 februari 2014

ÖPPNA MITT HEM!

God morgon söndag!
I dag bjuder jag både på mig själv och mitt hem.
Denna gammal bilden kommer från Leva o Bo, nyfikna läsa artikeln här!
När jag såg bild tänkte jag så mycket som har förändrats sedan den togs, nu har vi bokhyllor, nya kuddar o pallar, tavlor och snygga pampiga saker i fönstret...det var mer Shabby chic stil på vårt hem då?
Efter lunch skall jag även öppna mitt hem för Therese Romell o hennes assistent som skall komma hit och kika om de vill fota och sedan sälja mitt hem vidare....spännande! Tror jag skall kunna övertala dem med vår goda succé kaka som blev över från i fredags...eller?
Nu skall här framför allt plockas undan, tur att de inte skall fota idag!
Skall föreslå att vi gör ett härligt vår reportage, för då är vårt hus o trädgård som vackrast.
Nej nu dags att kicka ingång mig...sega lady!?
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: