lördag 1 februari 2014

LÄNGTAR!!!!


Välkommen februari, våren närmar sig!
Huset är fullt med tjejer från gårdagens tjejmiddag för Julia... nu 17 år!! Men de håller sig runt köksbordet och jag njuter av ljus, brasa o trädgårdsböcker. Dags att börja planera lite!!
Visst blir man sugen när man tittar på dessa ljuvliga bilder från Affari.
Lite sugen på att invertera i ett lite sött mini växthus, hade passat perfekt i en del av min kryddträdgård, bakom trädgårdsbordet.
Nej nu dags att bläddra vidare, just nu inspireras jag av denna man!
Han är ju min guru!!
Ibland undrar jag varför jag inte blev trädgårdsmästare eller trädgårdsarkitekt....det är nog smutsen under naglarna!!
Nu skall här frossas o planera nya saker inför våren i vår lilla trädgård.
Ha en fantastisk dag o ni har väl inte missat att det är Melodifestivalen i kväll...Njut!
Kram Anna
 

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Å vilka härliga bilder!!!
Mysigt med tjejekväll!Det ska jag med ha, men vi är kanske liiiite äldre än 17 då;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna