onsdag 26 februari 2014

MÅNADENS DIY!



EN GAMMAL DÖRR BLEV ANSLAGSTAVLA!
Tänkte testa lite nytt här på bloggen genom att inspirerar er med månadens DIY, det kommer att vara allt mellan himmel o jord! Hoppas verkligen att det är något ni kommer att gilla och inspireras av, det kommer oftast att vara väldigt enkla lätta tips o idéer. 
För det är verkligen så att man kan skapa en unik produkt/möbel med hjälpa av att återanvända en gammal och vacker produkt och helt enkelt hitta nya användningsområde istället för att slänga!
Jag brinner för både tanken o utmaningen, ofta skapar detta den personliga lilla känslan i rummet som saknas och som är svår att få till.
Mitt gamla fina hörnskåp ville inte längre leva men dörren var fortfarande lika fin. Iden till att skapa en anslagstavla kom när det var dags att tapetsera mitt kontor här hemma. Något fattades på motsatta väggen och en anslagstavla av en gammaldörr med magnetfärg kanske kunde vara något??
Lovar att visa er en bild när alla tavlor och minnen är på plats, så länge får Tove Franks underbara kort och en ljuvlig Happy Lights sitta där som en härlig o mysig inspiration.
Finns det något ni undrar eller vill veta, något ni har sett här på bloggen som kanske jag inte tänker på...skicka då en kommentar/ mejl o fråga så lovar jag att svara!
Ha en underbar dag, nu dags för träning igen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: