tisdag 4 mars 2014

BLOPPIS....som jag lovade!!













Bild 1: Vit kruka o ljusstake från Broste 100.- tillsammans.-SÅLD!!
Bild 2: Franska keramik kanna från Holken 100.-.
Bild 3: Design vas i stål 100.-.
Bild 4:Svarta hjärtan i keramik med vita prickar o röd insida från Vellingeblomman 100.- tillsammans.
Bild 5: Grått betong hjärta från Living and Room 50.-.
Bild: Handmålad fransk urna utan lock från Holken 100.-

God kväll!
Efter att maken och jag hade en date i köket, så blev det lite fina saker över som jag tänkte att kanske någon där ute kan få användning för?
Som inredare så samlar man på sig massa saker o hos mig får det inte finns kvar i mina lådor o kök om jag inte har använt dem på 1-2 år!
Så var så goda... lite fina saker för  mellan 50-100.- styck (vissa är i par)
Skickar helst inte men om ni insisterar så får ni själva stå for frakt o emballage!
Mejla mig på anna@annainreder.se, så gör vi upp allt där!
Fortsatt trevlig kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer: