onsdag 12 mars 2014

I DET ENKLA...





 
...BOR DET VACKRA!
Att unna sig en ljuvlig bukett blommor varje vecka det är vekligen lyx för mig, när den sedan blir så här underbar är det lite extra härligt! För mig gör en vacker bukett allt, det blir ett underbart lugn o en väldigt harmonisk känsla i rummet. Papegojtulpanerna köpte jag hos Jenny Strand och de andra vita som jag aldrig har sett innan fick vi av underbara Jonas som var här på middag i måndags. Vi planerar att åka till Zell Am Zee till sommaren o Jonas har bott där i 10 år , så det kände som han var den rätta att fråga när det gäller hotell, resturanger, sommarskidåkning, sommarrodel, vandring o bad etc.
Så mina vänner till sommaren går vi hela familjen över bergen o sjunger....THE HILLS ARE ALIVE o plockar Edelweiss!
Nej, nu dags att kicka igång denna dagen som börjar med ett underbart träningspass o sedan papper, kvitto, fakturor o planering  på kontoret.
Ha en ljuvlig dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: